Friday, July 27, 2012

Koleksi Iklan Raya Terbaik - Selamat Hari Raya Aidilfitri



Iklan raya sebenarnya banyak meninggalkan kenangan pada setiap orang, sengaja aku kumpulkan iklan raya TERBAIK pada padangan aku, sesiapa sahaja pun boleh taip ajer key word IKLAN RAYA kat youtube, beratus-ratus iklan raya ada, tapi sengaja aku copy dan kumpulkan setempat untuk mudah aku layan.Ada yang menggelikan hati dan ada juga yang terlalu menyentuh perasaan.

Di kesempatan ini aku ucap selamat menjalani ibadah puasa dan selamat beraya kepada semua yang menjadi followers blog ini, terima kasih banyak-banyak atas sokongan kalian, terima kasih juga kepada semua collector yang sudi menjengah blog ini, sama-sama kita berkongsi koleksi dan pengetahuan serba sedikit. Terima kasih juga kepada semua pengunjung blog ini, bila aku semak, macam-macam key word yang anda taip di google Malaysia yang akhirnya anda kunjungi ke blog ini, ada sesetengah key word yang anda "search" itu tiada kena mengena pun dengan koleksi syiling, tapi anda tetap klik dan mengunjungi blog ini, terima kasih banyak-banyak. Saya juga memohon ampun dan maaf kepada semua sahabat andai ada tersalah silap tersinggung dan semua yang ter.. ter.. ter...

UPDATE TAHUN 2014

















UPDATE TAHUN 2013
Iklan Raya Petronas 2013










TAHUN 2012 KE BAWAH

IKLAN PALING TERBAIKKKKKKK SETAKAT INI ...


IKLAN RAYA TNB TAHUN 2001


IKLAN RAYA PETRONAS 1999
















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...